دانلود کتاب انگلیسی خدمات پس از فروش English for Customer Care که کاری است از انتشارات دانشگاه معظم آکسفورد و سعی دارد زبان تخصصی مورد نیاز کارمندان بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات شرکت ها را فراهم آورد. اگر شما هم در یک شرکت بین المللی قصد استخدام شدن در بخش پشتیبانی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آن ها را دارید این مجموعه می تواند کمک شایانی به شما نماید. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.
کتاب انگلیسی خدمات پس از فروش
فرض کنید شما قصد دارید در بخش خدمات مشتریان یک شرکت چند ملیتی و بین المللی شروع به کار نمایید. اولین چیزی که در این بین مورد نیاز خواهد بود تسلط به زبان تخصصی این حرفه است. حرفه پشتیبانی محصولات و خدمات یکی از حساس ترین مشاغل بوده و تسلط به زبان محاوره ای مخصوص آن شرکت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. کارمندان بخش پشتیبانی شرکت ها در واقع نقطه اتصال بین مشتریان (سرمایه های شرکت) و خود شرکت می باشند. این کارمندان وظیفه دارند تا با حسن برخورد و تکریم مشتری بر اعتبار شرکت خود افزوده و باعث هرچه محبوب تر شدن آن شوند.
در این میان اگر کارمندی (تازه وارد و مبتدی) زبان تخصصی حرفهی خود را نداند و یا تسلطش بر آن کم باشد و یا هنگام صحبت با مشتری تپق بزند و یاد برود که چه چیزی قرار بود بگوید! اینجاست که ضعف شرکت را در پشتیبانی آشکار نموده و ضربه مهلکی بر اعتبار آن خواهد زد. در این هنگام است که مجموعه English For Customer Care یا انگلیسی برای بخش خدمات مشتریان به کمک این عده از افراد می آید.
در مجموعه انگلیسی برای خدمات پس از فروش تمام آنچه که یک پشتیبان فنی یا فروش یا اپراتور خدمات شرکت در زبان انگلیسی بدانها نیازمند است آورده شده است. هم اکنون امکان دانلود کتاب انگلیسی خدمات پس از فروش به همراه CD صوتی آن فراهم است.