دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Writing That Works را در این مطلب خدمت شما لینگومنان عزیز تقدیم می کنیم. در ادامه بیشتر با این کتاب و اهمیت مکاتبات تجاری و بازرگانی آشنا می شویم.
کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی
نگارش موثر در انگلیسی برای ارتباط موثر با دیگران یکی از ضروریات کاری هر زبان آموزی است. مخصوصا اگر این نگارش پیرامون امور تجاری و بازرگانی باشد که دیگر اهمیتش صد چندان می شود. شما در امور تجاری باید به نحوی ارتباط برقرار کنید که بتوانید کالا یا خدمات خود را به نحو احسن به فروش برسانید. این امر مستلزم یادگیری اصول نگارش موثر و نگارش صحیح نامه ها و مکاتبات بازرگانی به انگلیسی می باشد.
کتاب مکاتبات بازرگانی Writing That Works همانطور که از روی جلد آن نیز مشخص است دقیقا به همین منظور گردآوری و تدوین شده است. این کتاب به صورت مفید و موثری به آموزش نحوهی نگارش و مکاتبات بازرگانی به اشکال گوناگون همچون ایمیل، نامه، سخنرانی، رزومه نگاری، پروپوزال و … می پردازد.
چاپ اول کتاب مکاتبات بازرگانی بر روی ماشین تحریر نوشته شده است. ما نسخه خطی تایپ شده ای را به ناشر تحویل دادیم. نسخه دوم را روی رایانه نوشتیم و نسخه خطی چاپی تحویل دادیم. این نسخه بر روی رایانه ها نوشته شده و از طریق پست الکترونیکی برای ویراستار ما ارسال شده است – هیچ نسخه خطی ، حتی دیسک.
این یکی از تغییراتی را در نحوه ارتباط مردم نشان می دهد که ما را به انجام یک بازنگری کامل سوق داده است. نامه الکترونیکی آنقدر فراگیر شده است که ما یک فصل را اضافه کردیم و چندین بخش دیگر را نیز بازبینی کردیم تا کاملاً از تأثیر آن حساب کنیم. تغییر دیگر در سال های اخیر ، کمرنگ شدن یادداشت داخلی است – که در بسیاری از موارد از طریق پست الکترونیکی جابجا شده و در برخی دیگر توسط “عرشه” ارائه.
هدف ما، بدون تغییر است. ما این کتاب را برای کمک به میلیونها نویسنده غیرحرفه ای نوشتیم که برای به دست آوردن نتیجه باید از کلمه مکتوب استفاده کنند – در تجارت، دولت، آموزش، هنر. این هنوز هدف ماست.
همچنین هیچ دلیلی برای کنار گذاشتن اصولی که از آن پیروی می کنیم پیدا نکرده ایم. برعکس ، سرعت و سهولت ارسال نامه الکترونیکی و پردازش کلمات به عنوان دعوت نامه ای برای نوشتن شلخته است. جایگزینی کاغذ با صفحه رایانه ، نیازی به برقراری ارتباط دقیق و دقیق را تغییر نمی دهد. و جایگزینی یک یادداشت رسمی با یک جعبه ارائه گلوله ای ، تفکر سست را توجیه نمی کند.
در چاپ دوم کتاب مکاتبات بازرگانی Writing that Works، ما برخی از افکار را در مورد چگونگی جلوگیری از دامهای زبان تبعیض جنسی معرفی کردیم. ما این افکار را به فصلی جداگانه درباره درستی سیاسی – و میزان تأثیر آن بر نحوه نوشتن، گسترش داده ایم.
در طول کتاب مکاتبات بازرگانی Writing that Works، ما با تمرین آنچه در مورد ویرایش تبلیغ می کنیم ، نمونه های تازه و نکاتی را تیز می کنیم. آمدن از دنیای سی ثانیه تبلیغات به ما آموزش داده است تا اصل مطلب را کاهش دهیم – و به شما کمک می کند تا این کتاب باریک و پیام ما در دسترس باشد.
هیچ چیز متعاقب آن آکادمیک و نظری نیست. هر زمان که مجبور شوید صفحه خالی یا کاغذ خالی را به نامه، یادداشت، گزارش، توصیه، پیشنهاد، سخنرانی، رزومه تبدیل کنید، مشاوره ای پیدا خواهید کرد که می توانید طبق آن عمل کنید. شما می توانید از مثالهای خاص کنار هم نوشتن خوب در مقابل بد کمک بگیرید.
“نسل های قبل تلفن نوشتن نویسندگی را از بین برد. وال استریت ژورنال گزارش می دهد ، با اشاره به اینکه ایمیل همه را به صفحه کلید می فرستد ، اکنون آماده است. جای تعجب نیست که شرکت ها دوره های نوشتن را موسسه می گذارند.
نوشتن موثر حتی برای بهترین نویسندگان (و حتی در رایانه) کار سختی است، اما اصول آن ساده است. آنها به استعداد غیرمعمول یا مهارت های خاصی احتیاج ندارند. فهم آنها آسان است و استفاده از آنها آسان است. آنچه شما نیاز دارید درجه ای از عزم راسخ است – پشتکار برای اطمینان از اینکه آنچه می خواهید بگویید. هدف این کتاب این است که به شما کمک کند با دشواری و اعتماد به نفس کمتری این کار را انجام دهید و نتایج مورد نظر خود را – از هرچه می نویسید – بدست آورید.
بدون توضیح بیشتر می رویم سراغ توضیحات انگلیسی کتاب مکاتبات بازرگانی Writing That Works.
Writing That Works
The first edition of this book was written on a typewriter; we delivered a typed manuscript to the publisher. We wrote the second edition on computers and delivered a printed manuscript. This edition was written on computers and e-mailed to our editor—no manuscript, not even disks.
That illustrates one of the changes in the way people communicate that propelled us to undertake a thorough revision. E-mail has become so ubiquitous that we added a chapter and revised several others to take full account of its influence. Another change in recent years is the fading of the internal memo — displaced in many uses by e-mail, in others by the presentation “deck.”
Our purpose, however, remains unchanged. We wrote the book to help those millions of nonprofessional writers who must use the written word to get results — in business, in government, in education, in the arts. That’s still our goal.
Nor have we found any cause to abandon the principles we espouse. To the contrary, the speed and ease of e-mail and word processing serve as an invitation to sloppy writing. Replacing paper with a PC screen doesn’t change the need for clear, precise communication. And replacing a formal memo with a bullet-pointed presentation deck doesn’t justify loose thinking.
In the second edition, we introduced some thoughts on how to avoid the pitfalls of sexist language. We have expanded those thoughts into a separate chapter on political correctness — and the extent to which it should or should not influence the way you write.
Throughout the book, we have freshened examples and sharpened points by practicing what we preach about editing. Coming from a world of thirty-second commercials has trained us to cut to the essence — and helped keep this book slim and our message accessible.
Nothing that follows is academic or theoretical. You will find advice you can act on, whenever you have to convert empty screen or blank paper into a letter, a memo, a report, a recommendation, a proposal, a speech, a resume. You’ll get help from specific side-by-side examples of good writing versus bad.
“Generations ago the telephone killed the art of executive writing. Now it’s poised for a comeback,” reports The Wall Street Journal, noting that e-mail sends everyone to a keyboard. No wonder companies institute writing courses.
Effective writing is hard work even for the best writers (and even on a computer), but the principles are simple. They don’t require unusual talent or special skills. They are easy to understand and easy to put into use. What you do need is a degree of determination — the perseverance to be sure you’ve said what you want to say. This book aims to help you do that with less difficulty and more confidence, and get the results you’re looking for — from everything you write.
هم اکنون می توانید کتاب مکاتبات بازرگانی Writing That Works را از لینگومن دانلود نمایید.