دانلود کتاب آموزش مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی pdf

دانلود کتاب آموزش مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی pdf

دانلود کتاب آموزش مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی pdf با نام Business Letters for Busy People عنوان این مطلب لینگومن است. این کتاب یکی از بهترین و کارآمد ترین منابع برای یادگیری نوشتن نامه های انگلیسی و انجام مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی است. اهمیت این کتاب در این است که مختص افراد پرمشغله و کسانی طراحی شده که وقت کافی برای نوشتن نامه های تجاری و بازرگانی ندارند.

کتاب آموزش مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی pdf

در این کتاب سعی شده با آوردن الگوهای متعدد برای نامه‌ها و مکاتبات تجاری در وقت افراد صرفه جویی شده و در بدین ترتیب در کمترین زمان ممکن به مقصود خود برسند. این کتاب را به افرادی که قصد یادگیری مکاتبات بازرگانی و نیز مترجمان متون بازرگانی توصیه می کنیم.

در ادامه توضیحات خود کتاب در مورد نگارش نامه های تجاری را مرور می کنیم:

کتاب نامه نگاری تجاری انگلیسی pdf برای استفاده طراحی شده است نه فقط برای خواندن!. شما نه تنها تأثیر آسان خواندن اطلاعات فصل به فصل “نحوه نگارش نامه های تجاری و بازرگانی” را به دست می آورید، بلکه هر بخش نیز با چک لیست ها، نامه ها و دستورالعمل های آماده برای آماده کردن برای انجام کار بهتر و موثرتر پر شده است. ، راحت تر – همین حالا! این به معنای واقعی کلمه یک کتابچه راهنمای کاربر برای حرفه ای تجارت است.

کتاب نامه نگاری تجاری انگلیسی pdf حاوی کامل ترین و موجزترین اطلاعات، تکنیک های مفید و نکات کاربردی و مفید در کمترین فضای ممکن است. بنابراین لازم نیست صفحاتش را زیر و رو کنید و در به در دنبال مورد مدنظرتان بگردید.

کتاب نامه های تجاری برای افراد پرمشغله به شما منبعی برای یادگیری مختصر و با کاربردی آسان می دهد که نتیجه بخش نیز هستند. قالب ها را بررسی کنید و تعجب نکنید اگر متوجه شدید که در حال مرور صفحات جالب توجه و چیزهای بی اهمیت کسب و کار هستید. حاشیه ها عمداً توجه شما را متمرکز می کنند، مانند یک شاخص کوچک عمل می کنند. و، هر فصل در حاشیه قرار دارد بنابراین می توانید به سمت راست که باید ببینید، بپیچید. فصل هایی را بخوانید که بلافاصله برای شما مهم هستند. اگرچه در طراحی کتاب منطق و نظمی وجود دارد، اما می توانید آن را به ترتیب مناسب خود بخوانید. هر فصل به تنهایی قابل استفاده است.

می دانیم که کتاب نامه نگاری تجاری انگلیسی pdf برای شما مفید است. آن را بخوانید، کپی کنید و طبق توصیه های آن عمل کنید. خواندن یک کتاب خوب ذهن ما را بیدار می کند، اما اغلب اوقات هرگز وارد عمل نمی شویم. ما کتاب را بدون تغییر می بندیم. با استفاده از این کتاب، خواندن شما عملی می شود – و عمل کلید موفقیت است.

  دانلود کتاب گزارش نویسی به انگلیسی PDF

Business Letters for Busy People

Business Letters for Busy People is designed to be used, not just read. You not only get the easy-to-read impact of chapter-by-chapter “how to” information, but each section is also filled with checklists, ready-to-use letters and guidelines to help you do your job better, more effectively, more easily — right now! It’s literally a user’s manual for the business professional.

Business Letters for Busy People is packed with the most concrete information, useful techniques and practical tips possible in the smallest space. So you don’t have to wade through endless pages of fluff searching for that elusive kernel of wisdom.

Business Letters for Busy People gives you concise, easy-to-use learning resources that get results. Check out the format and don’t be surprised if you find yourself leafing through the pages for tidbits of fact and business trivia. The margins deliberately focus your attention, acting like a thumbnail index. And, each chapter is tabbed on the margins so you can turn right to the chapter you need to see. Read the chapters that are immediately important to you. Although there is a logic and order to the design of the book, you can read it in the order that best suits you. Each chapter stands alone.

We know you’ll find this book helpful. Read it, copy it and act on its advice. Reading a good book awakens our minds, but too often never gets carried into action; we close the book unchanged. With this book, your reading becomes action — and action is the key to success.

هم اکنون می توانید دانلود کتاب نامه نگاری تجاری انگلیسی pdf از لینگومن دریافت دارید.

دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing

دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing که یکی از بهترین کتاب های موجود برای آموزش نحوه نگارش متون و مکاتبات تجاری بین المللی به زبان انگلیسی است در این پست از لینگومن تقدیم حضور می گردد. در این کتاب که با فرایندی ۱۰ مرحله ای به آموزش رایتینگ انگلیسی برای امور بازرگانی و تجاری می پردازد، خواننده به صورت گام به گام از مبتدی تا سطوح بسیار پیشرفته ای به فراگیری نحوه نگارش متون انگلیسی تجاری و بازرگانی می پردازد. در ادامه بیشتر با این کتاب عالی در حوزه مکاتبات تجاری و بازرگانی آشنا می شویم.

  دانلود کتاب نامه نگاری انگلیسی

کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing

همانگونه که می دانید نگارش متون تجاری و بازرگانی و تسلط بر این متون برای بازرگانان و مترجمانی که قصد کار در شرکتهای بازرگانی را دارا بود و شغلشان مکاتبات تجاری می باشد، بسیار امر مهم و حیاتی می باشد. هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند را از لینگومن دریافت دارید.

Can Do Writing

Do you find yourself on the following list? If so, Can Do Writing is right for you:

– Business professional who wants to satisfy customers while working more efficiently and reducing risks .

– Subject matter expert who wants to write clear advice to your manager or client who might not be an expert in your subject.

– Recent college graduate who wants to learn how to write to an audience at work, instead of a professor in a classroom.

– Scientist or engineer who proposes funding for your next project.

– Engineer who wants to instruct others in how to design, build, use, or maintain your system.

– Scientist who wants to share your exciting discovery in the laboratory with the larger scientific community.

– Public relations or sales representative who needs to persuade.

– Project manager who manages a team of writers and editors.

– Accountant who wants to write your audit reports clearly and quickly.

– Administrative assistant who wants to make sure that your letter gets every attendee to the conference on time and with ease. – Professional who speaks and writes English as a second language.

– Government professional who writes policies, plans, budgets, or reports.

You are in good company. Hundreds of millions of people write English documents as part of their jobs. A recent book, America ’ s Top White Collar Jobs, lists 112 highly paid occupations. All of them share one career – building skill — from accountant to veterinarian, writing is essential. If you have one of those jobs and your professional goals demand successful writing, take heart. You learned science, engineering, or a business skill — now Can Do Writing can help you master the writing skills you need.

For example, do you experience one of these problems as a writer or manager in the workforce?

Bosses or clients keep sending your documents back for rewrites.

Bosses, clients, and coworkers ignore or misunderstand your correspondence.

Employees send you documents that don ’ t get the job done. You spend nights and weekends on writing assignments — time better spent on more productive or enjoyable activities.

Writing frustrates you: You are a hard – skills professional who likes objective truth, and writing seems so loose and subjective.

دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing
دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing

When you learn the techniques in Can Do Writing, you can solve problems like these quickly and easily. You increase your writing speed up to 40 percent. You learn how to persuade your audience — get results — while reducing risks. You learn a system you can use to write any nonfiction document, no matter how simple or complex. You can manage your time, set realistic deadlines, and collaborate with other writers and editors. You help eliminate the hassles and expense of rewrites.

  دانلود کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Writing That Works

These benefits translate into better compensation and more free time for you. Most blue chip corporations pay a premium in recruitment and salaries to attract employees with writing skills. Therefore, if you can write well, you get the higher salary; you get the promotion.

For twenty – plus years, we have taught more than 70,000 people like you how to use our writing system to write faster and get better results. Our students are smart, motivated, and well – educated professionals. Some 75 percent of our seminar participants hold advanced degrees. They are engineers, scientists, and business and government professionals who use the Can Do Writing system with continued success.

As we developed the Can Do Writing system, these professionals in our corporate and government seminars helped us as much as we helped them. We used their feedback to constantly improve and prove elements of our system.

هم اکنون می توانید کتاب مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی Can Do Writing را از لینگومن دریافت نمایید.

کتاب زبان تخصصی بازرگانی
کتاب آموزش زبان تخصصی بازرگانی

کتاب خودآموز جامع زبان تخصصی رشته بازرگانی سعی داشته هر چهار مهارت ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ را در محیط های بازرگانی مانند شرکت های تجاری و نیز خواندن و نوشتن متون تخصصی بازرگانی را به دانشجویان و علاقمندان به حوزه زبان انگلیسی بازرگانی آموزش دهد. کتاب حاضر آموزش را از سطوح خیلی پایین شروع کرده و به تدریج بر سختی مطالب افزوده است. همچنین اساتید زبان تخصصی رشته بازرگانی نیز می توانند از این کتاب به عنوان کتاب منبع این کلاس استفاده نمایند. از جمله خصوصیات این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به دانش زبانی بالا
  • امکان مطالعه به صورت خودآموز
  • دارای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته
  • حاوی متون متعدد ریدینگ بازرگانی به زبان انگلیسی
  • دیکشنری کامل در انتهای هر کتاب (مجموعا 3 کتاب)
  • آموزش مکالمه در محیط های تجاری و بازرگانی
  • ویژه اساتید، دانشجویان و علاقمندان به رشته بازرگانی
اطلاعات بیشتر و خرید

ادامه مطلب

دانلود