دانلود کتاب 1100 واژه انگلیسی + نرم افزار

دانلود کتاب 1100 واژه انگلیسی + نرم افزار

دانلود کتاب 1100 واژه انگلیسی (PDF) و نرم افزار موبایل اندروید 1100 واژه عنوان مطلبی است که امروز به آن می پردازیم. کتاب 1100 لغت انگلیسی را به جرات می توان گفت پس از کتاب ۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی پرمخاطب ترین کتاب در حوزه واژگان ضروری زبان انگلیسی است. این کتاب صورت PDF در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

کتاب 1100 واژه انگلیسی

کتاب ۱۱۰۰ واژه ضروری انگلیسی منبع بسیاری از آزمون های بین المللی همچون تافل، آیلتس، GRE ،CAE و … می باشد. واژگان موجود در ۱۱۰۰ بسیار بسیار مشکل تر از آن چیزی است که شما در کتبی همچون ۵۰۴ یا ۶۰۱ واژه ی ضروری دیده اید. با داشتن این کتاب تقریبا به بسیاری از واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح تسلط کافی خواهید داشت. پیشنهاد ما برای خوانندگان این کتاب در وهله ی اول خواندن کتاب ۵۰۴ واژه ضروری و سپس ۶۰۱ واژه و در نهایت ۱۱۰۰ می باشد.

کتاب 1100 Words You Need to Know یکی از شناخته شده ترین کتاب هایی است که در زمینه تقویت دایره لغات زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها حداقل متوسط باشد و بخواهند کلمات آکادمیک زبان انگلیسی را یاد بگیرند؛ کلماتی که در این کتاب آموزش داده می شوند به ندرت در زبان عامیانه استفاده می شوند و بیشتر در متون آکادمیک و رسمی دیده می شوند. خواندن این کتاب به داوطلبان آزمون های آیلتس و تافل نیز توصیه می شود.

کتاب 1100 Words You Need to Know لغات را در 46 هفته دسته بندی کرده است. این دسته بندی به شکلی است که از زبان آموزان انتظار می رود روزی 5 کلمه را یاد بگیرند (در این کتاب برای هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح وجود دارد). کلماتی که آموزش داده می شوند ابتدا در یک متن بکار برده شده اند، سپس تمریناتی برای لغات جدید ارائه شده است و در انتهای لغات هر روز نیز لیست کلمات جدید به همراه فونتیک آنها قرار داده شده است.

  دانلود دیکشنری لانگمن PDF (انگلیسی امریکایی)

کتاب ۱۱۰۰ واژه ضروری انگلیسی با نام ۱۱۰۰ Words You Need to Know یکی از مشهورترین و رایج ترین کتاب های یادگیری لغات زبان انگلیسی در میان زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته است. اکثر زبان آموزان پس از کتاب مشهور ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی به مطالعه کتاب ۱۱۰۰ واژه می پردازند. این کتاب به معرفی لغات پرکاربرد و البته اندکی دشوار در زبان انگلیسی می پردازد. در ادامه مطلب بیشتر به معرفی این کتاب ارزشمند خواهیم پرداخت.

کتاب ۱۱۰۰ واژه انگلیسی که در ایران نیز ترجمه آن را از مترجمان و انتشاراتی های مختلف شاهد هستیم، یکی از بهترین کتاب های آموزش لغات پرکاربرد و البته اندکی دشوار زبان انگلیسی است. این کتاب اکیدا به زبان آموزانی که قصد ادامه تحصیل به خصوص در رشته زبان انگلیسی را دارند توصیه می گردد. البته سایر داوطلبان آزمون های بین المللی همچون آیلتس و تافل نیز نیاز مبرمی به مرور لغات و یادگیری این کتاب دارند.

از جمله ویژگی های بارز این کتاب که آن را از دیگر کتاب های مشابه متمایز می کند، دسته بندی لغات به صورت هفتگی است. به این معنی که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب ریخته شده، به یادگیری لغات می پردازد. لغات این کتاب در قالب متن های اغلب یک پاراگرافی آموزش داده می شوند. تجربه نشان داده که یادگیری لغات درون متن بسیار موثر تر از یادگیری صرف به صورت حفظی است. از دیگر مزیت های این کتاب می توان به آوردن اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها اشاره کرد. به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا می گیرد.

  دانلود دیکشنری اصطلاحات فلسفی PDF (انگلیسی به فارسی)

نرم افزار موبایل 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی (جاوا)

هم اکنون به معرفی و دانلود نرم افزار موبایل 1100 واژه ضروری زبان انگلیسی می پردازیم. این نرم افزار ویژه گوشی های جاوا است. این نرم افزار نیز با فراهم آوردن امکاناتی همچون فلش کارت ها در درون خود و نیز آزمون ها به یادگیری این ۱۱۰۰ واژه به شما کمک شایانی می نماید. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار فرمت جاوای آن است که با اکثر گوشی های معمولی بازار سازگاری دارد. لینگومن این نرم افزار ارزشمند را به همه ی دانشجویان، دانش آموزان و همه ی جویندگان دانش در حوزه ی زبان انگلیسی تقدیم می کند.

در این مطلب نسخه پنجم این کتاب ارزشمند را خدمت شما دوستان زبان آموز آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم. امیدواریم مورد توجه اساتید و لینگومنان گرامی قرار گرفته باشد. هم اکنون می توانید به دانلود کتاب 1100 واژه ضروری از لینگومن بپردازید.

1100 Words You Need To Know

Updated to meet the needs of students preparing for the latest versions of the Sat and Act college entrance tests, the new edition of this helpful, longtime best-selling book features word lists with definitions, analogy exercises, word games, and words-in-context exercises. A special feature is the authors’ Panorama of Words, in which each of the book’s 1110 words is presented in a sentence from a well-known novel, play, poem, or other literary source. A new “Bonus Materials” section commemorates this book’s 40th Anniversary as a leader in vocabulary building and test preparation.

Recently, Amazon. com rated 1100 Words You Need to Know the Number 1 bestseller in its category. We’re proud of that distinction and of the vocabulary building help that we have provided for the million people who have purchased copies of the book since its first edition appeared.

  دانلود دیکشنری علوم سیاسی PDF | A Dictionary of Diplomacy

Now, in this Anniversary Edition, we have added a Bonus section of new words in context, idioms, and exercises that will assist you in mastering the challenging words as you find them in your listening, reading, viewing, and conversing. The new material is consistent with our successful blueprint of interest, variety, relevance, and repetition. By investing 15 minutes daily with this new book, you will soon see a dramatic improvement in your vocabulary.

To the Teacher: 1100 Words was originally designed as a 36-week program to conform to school schedules. The additional ten weeks were included as an extra credit section. Now, for this Anniversary Edition, we have added bonus weeks and new words to enrich your growing vocabulary.

کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی
کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی 4000 Essential English Words

کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی 4000 Essential English Words به بیان 4000 واژه ای می پردازد که واقعا در زبان انگلیسی کاربرد دارند و دائما مورد استفاده هستند. حال این کاربرد خواه تجاری باشد، خواه محاوره ای، خواه دانشگاهی و آکادمیک باشد و یا زبان عامیانه مردم کوچه بازار باشد. با داشتن این مجموعه به جرات می توان گفت از هر کتاب لغت دیگری بی نیاز خواهید شد.

  • در شش جلد سطح بندی شده (از مبتدی تا پیشرفته)
  • به همراه سی دی های صوتی تلفظ لغات
  • حاوی تمامی لغات مورد نیاز در مکالمه زبان انگلیسی
  • دارای تست های مختلف در هر درس
  • به راحتی قابل استفاده بر روی گوشی و لپ تاپ و حین سفر
اطلاعات بیشتر و خرید

ادامه مطلب

دانلود