در این مطلب کتاب انگلیسی فروش و مذاکره در امور بازرگانی و تجاری با نام The Complete Book of Perfect Phrases for High-Performing Sales Professionals را خدمت شما زبان آموزان معرفی می کنیم. در کتاب حاضر همانگونه که از روی جلد آن نیز مشخص است، به معرفی یک سری عبارات و جملات مناسب برای زمانی می پردازد که شما قصد برقراری ارتباط تجاری با شرکتی در خارج از کشور را داشته باشید. حال چه این ارتباط تلفنی و به صورت مکالمه باشد و چه به صورت مکاتبات و نگارش نامه های تجاری باشد.
کتاب انگلیسی فروش و مذاکره در امور بازرگانی و تجاری
در کتاب فوق شما به عنوان یک تاجر و بازرگان یاد می گیرید که چگونه با شریک تجاری خود به درستی مکاتبه کرده یا تلفنی با وی مکالمه نمایید. کتاب همچنین به بررسی زمانها و شرایط مکالمه و مکاتبه نیز توجه داشته و برحسب اینکه مکاتبهی شما دوستانه یا غیرصمیمی و … باشد مطالبش را تهیه و تدوین نموده است. مطالب بسیار دیگری نیز در این کتاب ارزشمند گنجانده شده است که فقط با دریافت و مطالعهی آن می توانید به آنها پی ببرید.
فرض کنید شما یک بازرگان هستید و صد البته به زبان انگلیسی هم آشنایی کافی دارید. در زبان مادریتان به خوبی قادر به مذاکره، جلب توجه و قانع نمودن مخاطبتان برای خرید محصول یا خدمتتان را دارید. اما آیا به انگلیسی هم می توانید این کار را بکنید؟ آیا تا به حال توانسته اید یک مخاطب انگلیسی زبان را نیز به همان آسانی که به زبان مادری تان راضی می کنید، متقاعد نمایید؟ در بسیاری از موارد پاسخ این سوال منفی است!
دلیل آن این است که اکثر بازرگانان و تاجران کشورمان که از قضا به زبان انگلیسی تجاری نیز مسلط هستند، تنها به مکالماتی که در این نوع انگلیسی رخ می دهد آشنایی دارند و فن مذاکره به انگلیسی را شاید کمتر تاجری آگاه باشد. البته کتاب حاضر تنها به مذاکره بین دو تاجر یا شرکت بسنده نکرده بلکه به جملات تاثیر گذار و عبارات موثری که در تماس های تلفنی با شرکت و توسط پشتیبانان فنی و فروش باید به کار گرفته شوند نیز مفصلا اشاره نموده است.
به همه اشخاصی که قصد بهبود روابط تجاری و نیز حفظ مشتریان بین المللی خود را دارند، دریافت و مطالعه این کتاب را به جد توصیه می کنیم. هم اکنون امکان دریافت کتاب حاضر از لینگومن برای علاقمندان به حرفه بازرگانی و مذاکرات آن، دانشجویان بازرگانی و اساتید این رشته فراهم است.
The Complete Book of Perfect Phrases for High-Performing Sales Professionals
There is no phase of the sale that is more important than prospecting. Because of that, I have wanted to write this section for many, many years.
As I soon discovered, it was a difficult narrative to write for many reasons. For example, simply outlining specific phrases or terms without linking them to a specific strategy proved to be an incomplete formula.To compound that,words that don’t match the emotional buying agenda of a specific type of buyer will only fall on deaf ears.
As a consequence, I have identified a tightly targeted set of true 21st-century strategies, linked appropriate phrases to each strategy, and then tied many to a specific set of words and phrases that are geared toward the emotional buying agenda of 25 specific types of customers. Think of these 25 as prototypes of other customer groups not included here and use the strategies, words,and phrases to develop your approach for generating and developing your sales leads.
The section is practical, usable, and can be applied to any sales effort regardless of the product or service you sell. Therefore, I urge you to feel confident in using the phrases found in the section.They have been tested, proven, and are extremely effective … and can be used day in and day out in your prospecting effort with great results.
There is not a more practical, user friendly source for prospecting anywhere.Use that to your advantage.My very best to you and thank you for obtaining the book. It could be the best investment you have ever made.
هم اکنون امکان دانلود کتاب انگلیسی فروش و مذاکره در امور بازرگانی و تجاری از لینگومن برای شما کاربران محترم فراهم است.
لینک دانلود کار نمیکند
سلام. لینک مشکلی نداره دوست عزیز. اگر با کلیک روی لینک نتونستید دانلود کنید لطفا راست کلیک کرده و کپی لینک بزنین و توی نوار آدرس کپی کنین و اینتر بزنین تا دانلود بشه.